Translate

Saturday, November 14, 2009

Blå kaniner og blå velour til pers! ..og shopping :)

Ja, settet ble jo ferdig for noen dager siden, og bildene er tatt. Så da gjenstår jo bare skryteoppslaget på bloggen :) Det ble lue...

kaninlue

omslagsjakke...

omslagstrøye med kaniner

bleiebukse...

bleiebukse med kaniner

...og sparkebukse

blå sparkebukse i velour

Alt er sydd i str 56, og alt etter mønstere fra eldre utgaver av Ottobre design. Sparkebuksen er egentlig en prematurmodell, og består kun av ett stykke (!!) i tillegg til kanting. Veldig enkelt å sy mao. Måtte le litt da mannen spurte om hvor mye klær vi egentlig har nå -for å si det sånn så er klesbehovet i str. 56 snart dekket ;)

kaninsett

Jeg liker settet godt, tror det blir anvendelige plagg for vår lille gutt!

I dag er det lørdag, og i går fikk jeg en voldsom lyst til å reise til Stoff og Stil i Drammen. Siden vi bor så nærme, er det jo egentlig ingen vits i å bestille på postordre! Så turen ble lagt dit denne formiddagen, og resultatet ble formidabelt får man si:) Mye rosa og lilla tenker kanskje du, men det er jo et faktum at julen snart er over oss, og jeg har hele fem små tuller jeg har planer om å sy presang til! Og FOR en befrielse for en liten forhendværende rosaprinsesse (les: meg selv -jeg vil ha josa!!) å kunne sette saksen i litt lyserosa stoff, for ikke å snakke om blonder og pyntebånd ;) Og kanskje det blir en kjole også! Dessverre hadde de ikke alt jeg hadde på listen min, så en liten restordre må nok sendes postveien alikevel!

Så her er utbyttet:

  S&S shopping

 



Jeg avslutter dagens blogging med et bilde av roser som jeg fikk av verdens skjønneste kjæreste :) Nesten hver uke kommer han hjem med en bukett, men disse var ekstra fine! Når jeg kom hjem i dag hadde han kjøpt den fantastiske CDen som Bugge W esseltoft har produsert i samarbeid med en rekke norske sangere -den med vakre vuggesanger- til baby og meg :) Kan man annet enn å være forelsket?

roser

GOD HELG!

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...