Translate

Sunday, October 3, 2010

Lenge leve det kjønnsUnøytrale!

Matias og Mia er to av S's litt eldre venner, to skjønne små, og de har vært så snille å la S få låne massevis av deres gamle klær og leker! Strikkeprinsessa måtte derfor til pers og lage dresser og luer til radarparet M&M :) Kjønnsnøytralt ble det vel ikke akkurat, men det er vel ikke like politisk korrekt med kjønnsnøytrale plagg i dag som på 70-tallet? Uansett er det vel ikke fargene i seg selv som angir hvilket kjønn de passer til, men snarere assosiasjonen de gir? Så da ble det rosa og svart da :) (Jeg var selv en liten rosaprinsesse da jeg var liten, barn av 80-tallet som jeg er, og jeg har da ikke tatt noen skade av det (?))

 


Sukkertøyrosa isoli og hvit ribb fra S&S og en blomstret patchworkbit til hettefor. "Mia" er trykket med sjablon og tekstilfarge fra samme sted.



 





Stjernespekket isoli fra Stof2000 (som forøvrig har gått ut av produksjon -dette var siste biten buhuu) og turkise stjerner og jersey fra JNY design. Glidelåsene tror jeg er fra S&S. 

Dressene ble forøvrig godt tatt imot av både M & M, og de var jo bare tøffe i dressen sin, begge to! Har du sett et vakrere søskenpar? :)



No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...