Translate

Sunday, November 28, 2010

Copycat!

Når jeg ser på denne lua, er jeg nesten nødt til å felle en liten tåre fordi det ikke er stuerent å la små gutter bruke rosa og sløyfer ;) Hadde jeg fått en slik lue da jeg var liten, rosaprinsesse som jeg var, tror jeg at jeg nesten ville dødd av lykke! Luen er laget i lys rosa og cerisefarget velour og er utstyrt med en 3-D sløyfe med applikerte sløyfebånd. Fremstykket på luen er klippet slik at den lar seg tre godt ned på ørene -og blir der!



Alle mønstre er egne, men ideen... vel, den er "stjålet" rett av fra den finske sybloggeren PimPam. Hun lager plagg med helt fantastiske applikasjoner, og jeg ser ikke bort ifra at jeg vil agere som copycat flere ganger! Skjønner ikke så mye av det hun skriver, men gjennom bildene hun poster er hun en fantastisk inspirasjon!



Luen er forøvrig ment som en julegave, men legger den ut på bloggen allerede nå i god tro om at toåringer ikke leser syblogger ;)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...