Translate

Sunday, November 14, 2010

Hva er det med meg og aper?

Kanskje kommer det av at lille S på ett tidspunkt fikk kallenavnet monkeyboy av pappa, eller så har stoff- og stempelprodusenter rundt om i innland og utland noe med saken å gjøre. Eller så er det rett og slett jeg som har apedilla!



I alle fall- noe av det nyeste sydde har også fått dyret ape som hovedattraksjon i form av en applikasjon og et trykk på lue :) Applikasjonen har jeg så godt jeg har kunnet tegnet selv etter apemotivet på stempelet jeg har brukt på lua. Dressen er myk og god og helt unik -jeg kan være 100% sikker på at det i hele verden ikke vil dukke opp noen med lik dress ;) Hetten er fôret, vrangsydd og kantet i fremkant, og luen har fått fleecefôr. Lue med navne -og apetrykk, bukse med navneapplikasjon og genser med applikert forbokstav på ryggen -ingen skal kunne være i tvil om hvem dette settet tillhører!







Mye pirkejobb på dette settet med alle applikasjoner, og det gikk både mye stoff og tid -men helt klart en favoritt! Mønsterne er modifisert fra Meedom, og alle stoffer er fra S&S. Tenker det er passelig fra ca. 1,5 -3 år avhengig av hvor fort lillefrøet vokser :) Får håpe den vesle apegutten min vil like det!

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...