Translate

Tuesday, February 22, 2011

Gravemaskindilla!

Ja, det er meg alltså og ikke S som har dilla. Jeg har forelsket meg fullstendig i både JNY og Kameleonts tolkninger av maskinstoffene. Den brun/beige versjonen fra Kameleont design inspirerte meg til denne garderobeoppdateringen til S:



 

Med tittelommer og "S" fram...



 

...og gravemaskinmatch bak.



 

En matchende body har jo nesten blitt obligatorisk etter hvert :)

I dag kom forøvrig et lite lass med deilige stoffer fra Stoff og Stil postveien -og om ikke lenge skal jeg hente en saftig pakke i Sverige. Jeg får aldri nok av nydelige fargerike stoffer! Flere stoffavhengige der ute? ;)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...