Translate

Wednesday, February 2, 2011

Med fare for å gjenta meg selv...

...gjør jeg det likevel -nok et innlegg delvis dedikert en viss RetroMajka.

M&S ble nylig ett år begge to, og i den anledning hadde vi en heidundrende pølse -og kakefest med hele familien. Fantastisk koselig og gøy :) Det måtte jo selvfølgelig bli en sydd gave til M. Jeg kom plutselig på at hun jo fremdeles ikke har fått noen kjole av tante (!), og det måtte jo selvfølgelig rettes på. Men en "prinsessesøt" kjole ble det ikke!



En enkel a-modell ble det, med åpning og trykknapp i ryggen og tittelomme i den ene siden...



...og en matchende konvoluttbody.



Orange velour med brunlilla monstertrucks fra ohlssons tyger, lilla interlock fra JNY og offwhite interlock med brune biler fra S&S. Akkurat passe tøft til fine Majka!

Og til slutt bursdagsbarna :)



S's sorte bukse sydde jeg til bruk i julen, og har jammen ikke fått noen bloggeplass. Majkas blomstrete retrobukse kan du derimot se her.


Smak på denne, kjære fetter -den er god!





No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...