Translate

Friday, March 18, 2011

Snøengler i sommerdrakt



Noe i meg har begynt å røre på seg. Jeg kjenner det i magen. Det er lyset som gjør det, de varme strålene som treffer nesa slik at jeg får fregner. Lys om morgenen og lys om kvelden. Men... snøen ligger tykt enda! Ah, jeg lengter! Og det er nok fler med meg etter 6 lange måneder med snø og kulde og is på bilvinduet om morgenen. For å stagge sommerlengselen bestemte jeg  meg derfor for å konstruere et sommerplagg til S i det fabelaktige, sommerlige landskapsstoffet. Kan du tenke deg noe mer sommerlig?



Mønsteret satt som et skudd på første forsøk (!), så jeg tegnet like godt opp et i str 62 også. Man skal jo ikke vise frem gaver før de overleveres, men jeg kunne ikke få meg til å presentere "storefetter" uten "lillefetter" :) Dette må da være det perfekte søskenbarnsommersettet?

Livebildene er som vanlig en utfordring med min aktive ettåring, som forøvrig har lært seg å gå siden sist :)


Perfekt til sommeren!


 


2 comments:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...