Translate

Friday, July 8, 2011

Det yngles!

2011 er et år i nykomlingenes tegn, i alle fall i vår familie og nærmeste vennekrets. Stadig fler titter frem og forskjønner vår verden med babylyder og bollekinn (de intense skriketoktene sier du? De er glemt (les: de har jeg jobbet veldig hardt med å fortrenge)).

Førstebaby ut er vakre M. Han har mamma og pappa K&K ventet lenge på!



Jeg kan tenke meg at M blir skjønn i disse stoffene. Konvoluttbodyer i det fargeglade jurassicstoffet fra tiljamid og kløver fra Kameleont design. For å komplettere settet ble det en enkel bukse i brun velour med "press" fremme.



Nestebaby ut er skjønne L med g. Her ble det gul retrobukse i helt ny egenkomponert modell med fôrede lommer og sleng i beina. En litt krevende modell, men morsom å sy! Her ble det en brun kjøretøysbody til. Kanskje unødvendig å si at kjøretøysstoffet er fra JNY (Velour fra Cetho)



Til slutt og aller minst er lille L. På han ble det traktordress i den fantastiske Metsolafrottèen -en stor favoritt hos meg! Jeg syntes de gulorange skyene til JNY var en passende match.



Jeg simpelthen elsker fargeglade klær til de små! Og å sy de... og å kjøpe stoffene hihi ;) Gratulerer til alle de nybakte foreldrene!

I dag starter ferien min, og jeg skal kose meg med gutta mine i over 3 uker, Lykke!

En riktig god sommer til deg og dine!


5 comments:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...