Translate

Thursday, August 25, 2011

Gjett tegneseriehelten

Kanskje ikke den tøffeste oppgaven?




Tulletante A bestilte i sommer en dress til sitt tøffe tantebarn N, og det hersket liten tvil om hva han skulle få. Han er nemlig det som trolig er en av verdens største lynet fans!



Dressen er sydd i rød velour og etter mitt sedvanlige heldressmønster i str. 5 år. Tittelommer og hettefôr i matchende kjøretøystoff fra Kameleont design, og strykemerker fra H&M. Og selv om han som fireåringer flest ikke brøt ut i jubel da han fikk servert en myk pakke, fikk nå dressen frem et godt smil da han fikk undersøkt den litt nærmere. Du kan se livebilder og lese mer om mottakelsen på mamma S's koselige blogg!

Det hender jo titt og ofte at jeg får hjem litt nye stoffer. Denne gangen er det nydelige blomsterstoffer i jerseykvalitet som har kommet hjem i stofflageret mitt. Er de ikke vakre?



Synd rosa, blomster og gutteklær ikke er noen spesielt god match. Men disse kan jo bli til noen nydelige kjoler og jentebodyer :) Stoffene er kjøpt hos Ohlssons tyger.

Koselig at du stakk innom!


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...