Translate

Friday, September 2, 2011

Mohammed Ali in spe?

Dog en nokså mye søtere utgave av den kjente bokseren er min vesle S.



En morgen-og badekåpe ble i sommer konstruert i JNYs skystoffer- det orange i frotte og det brune i jersey. Jeg valgte til en forandring å kante med bommullsskråbånd. Ikke et veldig klokt valg viste det seg da skråbåndet var en smule for smalt og svært så vanskelig å få rett på plass. I tillegg strakk stoffene litt på seg slik at kanten ble noe bølget. Men jeg liker resultatet likevel- den blir myk, varm og god til min knært, og en herlig fargeklatt. Og passende helt til fylte 4 vil jeg tro ;) Møsteret er opprinnelig hentet fra en amerikansk bok, men er sterkt modifisert slik at kåpen ble slik jeg hadde tenkt meg den på forhånd.



Knytebåndet er av praktiske årsaker sydd fast på bakstykket av kåpen- en genistrek spør du meg ;) Det ble også lagt inn en hempe til opphenging.

Du har sikkert lagt merke til de idylliske omgivelsene på bildene? Dette er min svogers sommerparadis på Herføl- et fanstastisk sted som vi var så heldige å få gjeste et par dager i sommer.


Guttane kosa seg også!



Sukk... da var det et helt år til neste sommer...


God helg!


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...