Translate

Sunday, October 23, 2011

Søm av nødvendighet

Av og til er det ren nødvendighet som driver syprosjektene. Men det er ikke alltid de havner i bloggen sånn med en gang.

Disse enkle plaggene ble til på forsommeren da S manglet volum i garderoben i kategorien kortermet (det faktum at jeg hadde fått inn et par nye lekre stoffer hadde absolutt ingenting med saken å gjøre... særlig!).



Favoritten av disse er nok rødhettejerseyen fra Liandlo- og den er så absolutt ikke bare for jenter! "Finn dyrene" fra Znok er også en utrolig søt jersey. Bak/frem løvene er fra Kameleont design og kjøretøystoffet fra JNY. Det ble et par kortarmede bodyer, en T-shirt og en sommerdress- alt har blitt flittig brukt.

Neste sett ut er det som ble sydd tilbarnehagestart- sort, hvitt og blått i skjønn forening! Mønster på bukser og jakke er egne, mens gensermønsteret er en ny favoritt fra Ottobre.



Stjerner fra JNY, kjøretøystøff fra Kameleont desig, kaniner fra Cetho og velour fra S&S.

...og til sist er noe av det nyeste i garderoben:



Tress i konvolutbodys (turkise stjerner fra JNY, hvite/ marine stjerner fra S&S og fantastisk sjørøverstøff fra Kameleont design)... og en knytebukse i høstens stjernevelour fra S&S etter Jubels mønster:



Jeg er litt usikker på hvor godt jeg liker denne velouren- synes den er litt for stormønstret, og fargene "sprekker" litt. Men den er i det minste varm, myk og behagelig å ha på i barnehagen!

Det går litt senere med sømprosjektene såvel som med bloggingen om dagen- jeg merker at høstmørket tar for seg av overskuddet. Jeg håper overskuddsenergien kommer strømmende på om ikke alt for lenge! I mellomtiden kan man jo kose seg med litt strikke- og hekleprosjekter i sofaen :)

Håper du får en deilig uke!

2 comments:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...