Translate

Monday, November 28, 2011

Prosjekt barnerom del 1

Det har latt seg vente på, men nå har vi endelig satt i gang med å pusse opp S's rom. I helgen kom den vakre tapeten fra Ferm living opp, sammen med et strøk cremefarget maling på tilstøtende vegger. Hva passer vel bedre til en dyreglad gutt?



Gardinstoff fra Ohlssons tyger, liftgrdinkit fra S&S. Girlanderen med navn og dynetrekket har dere sett før. Gyngehesten er fra Bestemor og Farfar og er kjøpt på Sprell i anledning S's navnefest. De flotte dyremotivene trykket på stoff hadde jeg selv over sengen da jeg var liten.


Fantorangen og Bosse er gode venner, og er S's sammensvorne når lakenskrekken setter inn


Jeg er jo svak for sterke og glade farger til barn, og denne kombinasjonen av gulorgane og grønt har jeg tenkt lenge på. Men jeg må innrømme at jeg ble tatt litt på senga da jeg så barnerommet til denne inspirerende bloggeren- dette var jo min ide! Hihi. Akkurat som om jeg er den eneste som liker sterke farger, trendy tapet og mormorruter. Pussig nok har jeg jo, i likhet med lille maison, kommet et godt stykke på en fargeglad variant:


Mon tro hvor lang tid det vil ta å montere disse?


En rotet hensvikreol venter på at en kommode som er på vei skal ta noe av støyten:



Neste stopp er IKEA, så får kanskje poden ny taklampe, gulvteppe og kommode?

Ha en fin uke!


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...