Translate

Thursday, December 29, 2011

Romjul

Det har vært svært travle dager i desember, og spesielt ved inngangen til julen. Likevel ble det sydd og pyslet litt for å få julestemningen inn i huset.


Nye julegardiner med prikker (liftgardinkit fra S&S)...


 


En rudolfpute i sofaen...


 


S's puff fikk juletrekk...



(selvfølgelig med matchende pute)...



En liten juletsrømpe til S...



...og familien J's tradisjonelle svenskekaker ble bakt.


Romjulen har vi stort sett brukt til å kose oss med familie og venner og til  å lade opp batteriene til et nytt år- ikke et sting har blitt sydd (men noen masker på pinnene har det dog blitt), og jeg kjenner det gjør godt å sovne på sofaen klokka halv ni -nesten uten dårlig samvittighet for ting som skulle ha vært gjort.

Til sist en smakebit av julegavene jeg fikk i år- det fantastiske ministråserviset har blitt mitt- tusen takk til en snill mann, sønn, brødre og svigerinner og mamma og pappa :)


Håper du også har fått ladet dine batterier og at du er klar for et nytt år!


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...