Translate

Thursday, February 23, 2012

Barneselskap og pysjamasparty

Vår herlige gutt ble to år for et par uker siden, og fjorårets populære pølsefest ble gjentatt med stort hell. Gullungen fikk mange flotte gaver og var en særdeles fornøyd gutt på slutten av dagen- og ekstra populært var det jo at kusine M også feiret sin dag!

Det ble også "pysjamasparty" i regi av Strikkeprinsessa:



Én til S i Znoks herlige fioler og JNYs klassiske skyer



En til til S i retro kløverstoff fra Liandlo. Dette er min klare favoritt- jeg simpelthen elsker kombinasjonen av gult og brunt, og er lykkelig hver gang denne hentes fra snora :)



Til finekusineM ble det Gullhår og de tre bjørnene. Jeg liker godt eventyrtemaene Liandlo/Johanna Ahlard har på stoffene sine! Mønsteret på pysjamasene er egenkomponert, og passer godt til barn som like å sove både på mage og på rygg- og så er de gode og romslige!

Kusine M ønsket seg også en ny navnelue, så da fikk det bli det sammen med en matchende navnebukse.



Og da S var i sin første barnebursdag forleden dag, fikk også hovedpersonen der et tilsvarende sett:



Tenk at knærten har blitt så stor at han blir bedt i barnebursdag hos kamerater i barnehagen- det var nesten litt rart, men utrolig hyggelig :)

Håper du får en fin helg!


1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...