Translate

Tuesday, October 16, 2012

Puff Daddy's baby til min baby

Jeg har også laget en!



Facts: Mønster: Puff Daddy's Baby fra Pickles- gratis oppskrift finner du herGarn: 9 nøster Drops Eskimo, farge gul- 450 g (strikket med dobbel tråd, ett nøste til festing); Pinner: rundpinne nr. 12; Fyll: 2 1 stk kjempepute fra Ikea.


Jeg har forøvrig ikke bestemt meg for om puffen blir værende på den minste babyens rom, eller om den flytter inn hos storebror- den passer inn hos begge :)



Her er et utvalg av O's gode venner- maileggiraffen er så søt ♥. Mr. kanin har jeg sydd, og litt mer om ham finner du her.


Så- litt arvegods. Mamman og Pappan min flytter i disse dager fra mitt barndomshjem. En av skattene jeg har vært så heldig å få overta er dette stykket med stoff som skal forestille Noas ark. Jeg kjenner det ikke igjen fra andre blogger- men tror printet muligens er fra 80-tallet. Det mangler opprinnelse og design på jarekanten- er det noen som kjenner dette?



Jeg elsker det- dyrene, fargene, nostalgien. Det har hengt på veggen hjemme siden jeg var liten. Hva skal jeg bruke det til? Puter? Noen bedre forslag?


Jeg er lei meg for at jeg ikke får svart like fort på de fine kommentarene og henvendelsene fra dere- det skyldes jo bittelilles form. Kiropraktor var ikke løsningen- nå skal vi forsøke oss på akupunktur. Det er jo lov å håpe? :)


En fin uke til deg ♥


1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...