Translate

Friday, November 16, 2012

Lillebrors vintage bleiebukse i perlestrikk

Jeg har endelig fått montert ferdig denne søte buksen- på tide ser det ut til!



Er den ikke bare helt utrolig søt?


Oppskriften er av god gammel årgang- nærmere bestemt fra 1952. Jeg er så heldig å ha fått noen gamle oppskrifthefter fra min mormors tid i min varetekt, og dette er første prosjekt ut. Oppskriftene er noe mangelfulle, så jeg har gjort mitt beste for å fylle inn "hullene". Buksen er strikket i Sandnes Duo på pinne nr. 3, og jeg har bestemt meg for å dele oppskriften med dere her.


Jeg håper jeg får se flere varinter etter hvert- kan tenke meg den er lekker i glattstrikk av brunt garn med treknapper også!


God helg til deg!


1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...