Translate

Friday, November 30, 2012

Strikkeprinsessas julekalender 1: forventning

Den første dagen i advent er her allerede! Med små barn i hus er det såklart pakkekalenderen det er mest forventning til. Det er en og annen hjemmelaget sak i den i år, men takk og pris for Søstrene Grene!

Julekalender

Rudolf er med i år igjen- det er vel tross alt lov med litt resirk i jula? Mønsteret er hentet fra førsteutgaven av Kreative Kvinner fra flere år tilbake. Stoffene er fra Stof2000.


Pakker til pakkekalender


Mye jobb med pakkekalender er det jo, men såå koselig! Finfint julepapir fra IKEA.


Jeg har jo tidligere annonsert at jeg skal prøve meg på en liten bloggkalender i år. Håpet er at jeg skal komme litt ajour med små prosjekter som ikke er ferdigstilt, og at jeg skal forsøke å dele litt på mine julebakstoppskrifter. Kanskje blir det også et par DIY.  Det blir kanskje ikke et innlegg hver dag med en liten baby som krever sitt, det blir spennende å se!


Håper det er noen som har lyst til å følge med!


God 1. advent til deg ♥


klem

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...