Translate

Thursday, December 6, 2012

Strikkeprinsessas julekalender 7: Ull

Jeg har endelig bestilt hjem litt interlock/jersey og ribb i ull, og det passer jo godt nå som det ser ut til at vi går en kald vinter i møte. Det er ikke mange som forhandler ullstoffer, og vanligvis er det _meget_ dyrt. Utvalget er ekstemt begrenset naturligvis, men likevel- dette er prima kvalitet! Tykk og god interlock og fine farger. Litt misfornøyd med ullfleecen jeg bestilte. Jeg så for meg en myk kvalitet, men denne var ganske stiv og uten stretch. Kanskje passende til en jentekåpe?

Jersey og interlock i ull

Ullstoffene kan du få kjøpt hos Myllymuksut Oy. Jeg ser forøvrig at også JNY har tatt inn to trykk i merinoull. Jeg er litt lei grønt, og den rosa/lilla kombinasjonen passer ikke så godt på mine to små ;). Om det hadde kommet i lys blå/ brunt eller liknende hadde den nok fått bli med hjem den også! Jeg gleder meg til å sette saksen i disse og sy noe stilig og varmt til mine små ♥

En riktig god 7. advent til deg ♥


klem

 

2 comments:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...