Translate

Sunday, March 31, 2013

Familiens første monster og påskestrikk i ekspressfart

Grrrr! Rumpa mi er skummel mamma!

 
Ikke så lett å få til et tydelig bilde av denne lille karen, men synes dette sier mye (jeg tror han viste frem rumpa til alle i barnehagen hele den dagen). Suksess! Jeg har funnet ut av at maskesting er ganske vanskelig å få til pent (og jeg som trodde det skulle gå så lett som bare det...), men alt i alt et er dette et ganske lett gjennomførbart prosjekt. Jeg har brukt rubin fra Sparkjøp siden dette skule bli en barnehagebukse, og det fungerte helt greit. Kjenner jeg liker bukser på pinne 2,5 bedre- det får bli når tålmodigheten er på topp og prosjektlisten er tom :) som om det kommer til å skje "any time soon" hihi.
 
Oppskriften er gratis, og den finner du hos Smoochie her.
 

"Sånn gjør monsteret mamma! Grrrrrrr!"

 
Det er heller ikke lenger noen hemmelighet hva jeg har strikket på i påsken- Marius i str dame til MEG! På en snau uke har jeg klart å komme meg nesten til krysset, men nå må den hvile en liten stund slik at andre saker kan ferdigstilles. Det må nesten være strikkerekord til meg å være (tatt i betraktning de to små tassene jeg også har, skiturer i fjellet også forresten ;)). Vi kan jo si det slik at jeg ikke var quizmester på hytta på kveldene. Gleder meg til den blir ferdig- kanskje neste uke?

Håper du har en nydelig påske i det strålende været!

5 comments:

  1. Super kul bukse! Jentene mine skal få til neste sesong:-)

    ReplyDelete
  2. Disse buksene er så morsomme :)
    Har sett mange forskjellige typer av disse.
    Om eg bare kunne strikke, så hadde eg laget slike
    til tantebarna mine.Men eg får holde meg til heklingen ;)
    Ha en fin kveld videre..

    ReplyDelete
  3. Herlig monsterbukse! :) Jeg synes maskesting var litt vanskelig første gangen, men når man kommer inn i det og har gjort det noen ganger går det fint-fint - men det skal være sagt at det ikke er noen favoritt!
    Så fine farger på mariusen!Gleder meg til å se den ferdig :)

    ReplyDelete
  4. Monsterbukser er alltid suksess :) herlig marius, holder faktisk på med like farger i babyjakke :)

    ReplyDelete
  5. Monsterbukser er så kule. Jeg fikk mamma til å strikke en til minstemann her, siden jeg ikke strikker selv.

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...