Translate

Wednesday, August 19, 2009

Netthandel er flott!

I dag har jeg gjort to kjøp på nettet som jeg ikke kan vente med å få hjem i postkassen. Begge er ting jeg har tenkt jeg skal skaffe meg lenge. Den første er boken som jeg har forstått at mange av de syglade jentene på nett anser som "bibelen" innen barnetøy, nemlig Barnetøj du selv kan sy av Elsbeth Gynther.

Elsbeth Gunther

Denne gleder jeg meg til å sette kloa i:)

Den andre tingen er "jeansgarn" fra Rowan som jeg har bestilt fra USA. Har planer om å strikke dette vesle kunstverket, som mammaen min betegnet det som.

 Strikket jeans

Oppskriften på disse herlige buksene finner du på 

http://knitty.com/ISSUEwinter05/PATTblu.html

Tenkte kanskje at jeg også skulle forsøke å strikke en slags snekkerbukse hvis jeg får det til. Er ikke så dreven på å lage egne mønster, men kanskje finner jeg ett som jeg kan modifisere litt?

Gleder meg til postmannen setter kursen hit til meg!

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...