Translate

Sunday, August 23, 2009

UFOer hentet frem fra glemselen ..og en voksende mage!

Jeg var en tur hos min mor og far forrige uke. De stakkarene har så stort hus at de har blitt offer for lagrigsplassfellen -alle vi barna har flere eller færre av våre eiendeler (les:skrot) trygt lagret i deres store, gode kjeller. Ja, jeg var altså på besøk, og så dykket jeg inn i min "skrot"-del av kjelleren. Og der, plutselig, langt inne i en av haugene åpenbarte det seg to UFOer jeg fullstendig hadde glemt bort. Begge to var egentlig ment til sønnen av en god venninne av meg, men han er nå for stor. Så jeg tenkte at dette jo kunne bli bidrag til min lilles garderobe!

Dette prosjektet er jo nesten helt ferdig (fy skam!) Og mangler bare montering og halskant:
Nesten ferdig jo!
Nesten ferdig jo!
Dette er selvfølglig en genser fra dyreparkenkolleksjonen til Dalegarn. genseren er strikket i Falk, så så vidt jeg husker gikk dette (fram til den ble en UFO) rimelig kjapt! Og sjiraffer passer jo like godt til jenter som til gutter :)

sjiraffgenser 2

Den andre UFOen har jeg ikke kommet like langt på, men dette er også et relativt hurtiggående prosjekt da det er strikket Freestyle på pinne nr. 4. Synes denne var så tøff til en gutt! blir spennende å se hva de sier på UL om halvannen uke:)

Grå strikkagenser 1

Likte så godt den "mursteinseffekten" som oppstår av kombinasjonen av rette og vrange masker:

Grå strikkagenser 2

Sånn skal den bli:

Grå strikkagenser  

Til slutt et lite magebilde, jeg synes allerede det ser ut som om jeg skal sprekke, og jeg som bare er i overkant av 4 mnd! Hjelp :)

Go'magen

Hvis noen titter innom; Ha en flott arbeidsuke!

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...