Translate

Saturday, August 29, 2009

Prosjekt til nydelige knapper!

Jeg var i en av mine yndlingsbutikker for å handle litt garn og titte, forøvrig er butikken Benthes botique på Sagene, da jeg plutselig ramlet over noen helt utrolig skjønne lilla knapper som jeg forelsket meg helt i. Jeg MÅTTE simpelthen ha de og finne et passende prosjekt hvor de passet inn. Valget falt på en av drops' nye babyoppskrifter, men på grunn av lite farger å velge i falt valget på lilla smart garn fra sandnes garn. Fargene på bildene lyver, lillafargen er mye varmere, og knappene har samme farge som jakken og skoene. Skoene er forresten fra samme hefte som jakken. Det ble endel garn igjen (nesten et helt nøste), så jeg lurer på om jeg skal strikke en liten kyse til. Det er så kjedelig med restegarn som blir liggende!

 Lilla sett

 

Uten blitz:

Lilla sett 2

Siden vi ikke vet kjønnet på vår lille enda, har jeg satset på feminine prosjekt fordi det er en drøss med jenter som har kommet og kommer til verden rundt oss! Denne havner derfor i gavelageret inntil videre :)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...