Translate

Wednesday, December 16, 2009

Til små prinsesser

Ja, nå er julen snart over oss, og som seg hør og bør begynner juleprosjektene å bli ferdige. Her er to kjoler til noen vakre små prinsesser; Døtrene til to av mine aller beste venninner. 

Prinsessa Leah på 1,5 år får denne lille fleecekjolen:







Verdens enkleste, men praktisk og søt. Kan jo si så mye som at jeg har latt meg  inspirere av Monica (http://mo9cadesign.blogspot.com/), men jeg har nok ikke like god presisjon eller fantasi som den damen enda ;) Mønsteret har jeg modifisert selv etter et av basismønsterene fra Meedom. Str. 1,5 - 2 år, alle materialer fra S&S.

Prinsesse Mathilde på 2,5 mnd skal få dette rosa sukkertøyet:





Dette prosjektet var nok av den litt mer krevende typen, men resultatet ble OK. Ser at kjolen bør strykes før den pakkes inn i alle fall! Mønsteret er fra en eldre utgave av Ottobre design, og materialene er fra S&S.

Det var jammen ikke dumt å sy noen kjoler ;)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...