Translate

Tuesday, September 7, 2010

Ett trykk -og jeg er hektet (?)

Hobbyfrelst som jeg er, må stadig nye ting og teknikker prøves og utforskes. Med inspirasjon fra denne fantastiske bloggen, har jeg forsøkt meg på å trykke tekst og en liten gris på et nytt sett med lue, body og bukse til lilleS. Mulig min dårlige humor lyser igjennom, men teksten angir i aller høyeste grad hvordan min vesle klump beter seg når måltider skal inntas, og det foreligger overhodet ingen kobling til andre assosiasjoner som teksten kan gi- det er han for ung til ;)









Stoffet er rester fra dette prosjektet. Kanskje ikke helt optimalt mtp litt lite stretch, men det duger. Kantingen er vanlig sort ribb. Mønsterne er det samme som for det forrige settet jeg sydde til lilleS, men buksen er laget lenger på beina og kortere i livet. Neste gang vil jeg lage buksen med mer setevidde og vidde i beina! (Og kanskje bruke et stoff med mer stretch i).



Trykk på stoff åpner en helt ny verden av muligheter, og gir rom for ytringsfrihet på klær! Jeg er tålelig fornøyd med resultatet, men det må nok litt øving til for å få til optimale trykk. Det blir gjentak!

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...