Translate

Friday, September 24, 2010

Stjernespekket nykomling

...i lille S' garderobe!





Denne blir god å ha nå som de kaldere dagene har kommet og det ikke lenger holder med body og bukse! Svart er vanligvis ikke min favoritt til de små, men denne kombien syntes jeg var både tøff og kledelig til min vesle klump :) Stoffet er rester fra et enda ublogget prosjekt- hvite stjerner fra stof2000 og sorte stjerner og kanting fra JNY. Sort isoli fra S&S.



Lett å se at søm og kos prioriteres fremfor rydding i dette huset ;) Storsjarmøren synes å være riktig så fornøyd med det nye plagget!

En god venninne har forøvrig bestilt 3(!) heldresser -min første bestilling så langt- det er utolig stas bli spurt om noe slikt! Håper stoffet jeg har bestilt kommer til uka :)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...