Translate

Tuesday, September 21, 2010

Alle hobbysysersker med respekt for seg selv...

...må sy egne gardiner har jeg hørt...

Det har jeg nå gjort, og tålelig fornøyd ble jeg, men det var sannelig noe av det kjedeligste jeg har gjort på lenge! Angret underveis for at jeg ikke hadde tatt meg en tur til Kid eller princess for å skaffe ferdigversjonen...





...Men de ble da ganske fine, ikke sant? I alle fall unike :)  Gardinene er sydd i en av mine favoritter fra Tildakolleksjonen, og jeg  har brukt et liftgardinkit fra S&S. Blondekant fra sistnevne forhandler. Det ble akkurat nok stoff til overs slik at jeg kunne få sydd oss en sårt tiltrengt posepose. 0,0 meter restestoff= en fornøyd strikkeprinsesse :)

Dessverre har jeg allerede kjøpt liftgardinkit til to andre vinduer, så jeg må nok til pers igjen om ikke så lenge! I mens skal jeg sørge for å sy noe som er litt mer spennende :)

Laget også hvit sjokolasdebrowniekake med pistasjenøtter og mandler i helga -anbefales :)




1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...