Translate

Saturday, September 18, 2010

Gammelt nytt!

Denne ermeløse bodyen med ben, eller playsuiten som jeg ser mange av dere andre bloggere kaller det for, ble til underveis i flytteprosessen. Jeg fikk plutselig litt angst for at symaskinen kom til å støve ned i ferien pga oppussing, flytteesker og annet, så rett før symaskinen ble pakket ned bestemte jeg meg for at lille S og Majka skulle få hvert sitt sommerplagg.

Det ble ermeløse små skyer med ribbkanting:







Mamma H ville gjerne ha rød til Majka, så da ble det brune skyer med gul kanting på lilleS



Jeg fikk skikkelig Fred Flintstonefeeling av denne ;) Btw er denne allerede vokst ifra, men det kan jo være like greit med guffent høstvær ute! Nydelige Leah og mamma M poserer med på første grillmiddag på verandaen vår- sommeren går så alt for fort!

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...