Translate

Thursday, October 21, 2010

Engler daler ned i skjul...

Ja, det er jo ikke riktig jul enda, men englebodyene er jo like søte hele året!



Dette settet er i str 56 og har ikke fått noen beboer enda, men det kommer nok- det får vandre inn i gavelageret så lenge! Hvis noen skulle være interessert i å kjøpe det, selges hele settet for kr 275 pga skjønnhetsfeil på trykket og at kantingen nederst på bodyen ikke ble helt som den skulle.





Vingene har jeg trykt selv ved hjelp av sjablon og tekstilmaling fra Panduro -ganske så søtt synes jeg, spesielt til en liten nyfødt :) (Selv om jeg jo må innrømme at jeg har klippet og trykket opp en i hvit til S også... Mannen syntes kanskje det var litt søtt for en barsk liten gutt, men jeg mener at lilleS har nok av tid i livet for å være barsk, tøff og kul på (og alt annet som forventes av en mann..)! Man kan godt tillate slike små å være litt søte en stund ;) )

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...