Translate

Thursday, October 21, 2010

Søskendresser og navnelue

En hyggelig jente ved navn A fra min egen fødeby bestillte disse dressene til sine to små sønner. Storebror på 8 fikk velge farger, og lillebror V på 2 fikk lue i tillegg.





...og storebror ville gjerne ha "sånn glidelås opp i hetta"



Lillebror V er forøvrig en kjøretøysentusisast kunne mammaA fortelle, og derfor fikk luen traktortrykk i tillegg til navn:


Dårlige lysforhold har gitt varierende bildekvalitet ser jeg- det er de to nederste bildene av dressene som er nærest virkeligheten, og luen har en mye klarere farge!


Historien bak bestillingen er nesten det jeg er mest stolt av; Frøken A stoppet min venninne A på kjøpesenteret og spurte henne hvor hun hadde kjøpt dressen til sin vesle C fordi hun syntes den var så tøff. Slik ramlet det dermed inn en bestilling til Strikkeprinsessa -hurra :) I dag fikk jeg også litt livebilder av A's skjønne gutter:




Tusen takk for bildene -å se klærne i bruk er fantastisk!


MammaA hadde også en stor, vakker kul på magen da hun kom på besøk for å hente dressene- lykke til med desembergutten!

I dag reiser familen B på fjellet, og symaskinen skal få stå i fred et par dager -det blir nok godt for både min elskede "syenkemann" som han jo er for tiden og for mine kjære symaskiner ;) God helg!

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...