Translate

Sunday, October 24, 2010

Gal eller normal?

Strikkeprinsessa har visst blitt matcheprinsessa i det siste. Dette settet måtte jo ha matchende heldress... ;)







...så derfor ble det brune (det ser nesten litt lilla ut?) og orange monstertruckstoffet transformert til en ny dress til S! Jeg så til min store forferdelse at jeg klarte å gjøre en feil i klippingen, men så lenge dressen er S's får det bare være!

 

Med mange år i klesbransjen (dame, vel og merke) bak meg, følger jeg jo med på hva som skjer i motebildet, og en av tingene man ikke kan unngå å legge merke til om dagen er at det er fyfy å matche antrekket. Men jeg kan ikke la være. Matchende antrekk til barn er jo så gøy! Er jeg gal eller normal som elsker å matche?

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...