Translate

Friday, October 8, 2010

Grønne av misunnelse...

Er S' nye venner, elefantene.



Hva det skyldes er uvisst, men de fikk iallefall slå følge med en body til...



...med egentrykt gullmønster



...og en navnebukse i grønn velour



Alt er fremdeles relativt stort på størrelse, men her gror hjertebarnet som ugress, så det er det minste problemet!



Fargene matcher ikke helt, men det synes jeg ikke gjør noe- det er bare litt sjarm :)

De misunnelige (les:elefantene), offwhite ribb og grønn velour er fra S&S. Den grønne jerseyen er jeg usikker på, men tror den har samme opphav. Sjablonen og tekstilmalingen med gullfarge er nyinnkjøpt fra Panduro :) 

Grønt er virkelig skjønt på lille S, jeg tror det er fargen han kler aller best (skjønt, alt kler jo den smukke)! (Men det ble ingen livebilder denne gangen, for lilleS innviet klærne med en kjempegulp så fort de kom på :) )

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...