Translate

Monday, October 11, 2010

Turkise skyer og navneluer... og en favorittjubilant!

Min kjære pappa fyller 60 år i dag, hurra for deg! Du er en flott pappa :) Jubilanten ble feiret med brask og bram i helga, og vi hadde det veldig koselig alle mann.

På lørdag hadde det hopet seg opp litt med sømprosjekter jeg skulle ha ferdigstillt, men jeg klarte likevel å klemme inn en ekstra bukse til lilleS slik at han skulle matche i morfars bursdag ;) Lue, votter og siklesmekk måtte han jo også få! Tekst etter min kjæres ønske :)





Et par luer ble det også som takk for arveklær fra gode venner av mamma og pappa





I tillegg sydde jeg ferdig matchende heldresser til S og vesle kusine M, men jeg venter med å blogge de til actionbilder foreligger :)

Pappa fikk forøvrig en liten strikkeprinsessa-60årsgave :) Hva skal man gi til en pappa som har alt? Jeg skrev en melding til gjestene og ba de beskrive pappa med ett ord, og mange flotte ord ble det! Jeg laget så en t-skjorte med applikert bokstav og tall på og ord trykt med tekstilmaling- det ble en morsom gave :)


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...