Translate

Sunday, November 21, 2010

En gammel dårlig samvittighet

Min gode venninne Ls små søte hadde nemmelig begge bursdag for en god stund siden, og det skulle jo ha blitt noe til bursdagen. Men... disse prosjektene har av en eller annen grunn blitt liggende - men nå er de endelig ferdige og overleverte!



Store M er en skikkelig Lynet-fan som gutter flest på hans alder! Tynn french terry og kuul cowboyinterlock fra fashionfabricksclub.com, ribb og glidelås fra S&S og lynetstrykemerke fra H&M (gjett jeg ble glad da jeg fant disse!! ;) ) Samboeren kommenterte at fargene ble litt spiderman/supermannaktige, men denne gutten liker bare blått iflg pappa T så da måtte jo kombien bli sånn :)



Lille nydelige M har fått en kul kombi av turkis og lilla velour med lilla pinnsvin på sort bakgrunn i hetta og sort bokstav på ryggen. Alt fra S&S.

Dressene er i str 5-6 år og 2 år- de er nok en del for store nå, men jeg har ikke nerver til å sy "akkurat-størrelser", og mamma L og pappa T er begge langstrakte mennesker, så hvorfor ta sjanser? ;) Håper de faller i smak hos de små- det er jo det som virkelig er spennende! :D

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...