Translate

Wednesday, November 17, 2010

Stjernefeber!

Det har blitt litt stjerner på bestilling, og til bittesmå knøtt som ikke engang er født er disse!

Først ut en sparkebukse i lilla stretchjersey med hvite stjerner i str 56-62. Mamma M ytret litt fortvilelse om manglende fargeutvalg for små prinsesser- rosa er visst det som går og gjelder om dagen! Kantingen på denne er litt småpirk, men synes den ble OK. Det ble også en matchende lue i "toppmodellen"- stadig en favoritt.



Mamma A ville ha lik denne til sin lille knert, og da ble det det- match med søskendressene jeg laget til de andre guttene hennes :) Brukte tykk stretch i stedet for den tynne jeg brukte til Ss i bolen, og god sort ribb nede for at knappene ikke skal lage hull i stoffet. Matchende klassisk hjelmlue ble det også- litt skjøting bak pga svært ulik stoffkvalitet, men synes det ble en stilig effekt - og så var den en ekstragave fra meg så da gjør det vel ikke så mye:)



Håper både store og små blir fornøyde! :)

2 comments:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...