Translate

Thursday, November 4, 2010

Jeg er bortskjemt -og lykkelig!

Det finnes mange ting i livet som gjør meg lykkelig... Høyest på lista står selvfølgelig min elskede S, mannen, mamma og pappa, søsken, svigerfamilie og alle vennene våre MEN---

Sannelig gjør ikke hjertet også et ekstra hopp når jeg tenker på at dette vidunderet i dette øyeblikk er på vei hjem til meg:



Janome 1000 Cover Pro X- den oppdaterte versjonen- HURRA!!

Mamma ringte meg her om dagen og fortalte at de hadde lyst til å spandere på meg symaskinen jeg har ønsket meg :D Så sammen med jule- og bursdagspresang fra mannen blir denne herlighten miiin! Sannelig er jeg bortskjemt :)

Nå får jeg min egen lille Janome symaskinpark hehe; Fra før har jeg Janome jubilee 85 og Janome MyLock 644D, begge maskiner jeg er godt fornøyd med!

TUSEN TAKK Mamma, Pappa og sussebass ;) Jeg er SÅ glad! Kan nesten ikke vente til hentemeldingen dukker opp i postkassen :) 

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...