Translate

Thursday, December 30, 2010

Under juletreet #1 og datakræsj!

Et aggressivt virus har den siste tiden begrenset min tilgang til data og nett, noe som har resultert i nok en bloggepause. Men nå, takket være min kjære bror, er jeg nå på plass igjen! Tusen takk HP :)

Her følger bildedokumentasjon av noen av plaggene S fikk av mamma og pappa til jul:



En pysj i det nyyydelige grønne maskinstoffet fra kameleont design. Denne har jeg gjort meg litt ekstra flid med, og den har blitt utstyrt med belegg langs knappelistene slik at knappene skal sitte godt. Modellen har jeg tegnet selv med utgangspunkt i en gammel og for liten favorittpysj :) Knappene satt jeg ikke på  fordi jeg hadde en liiten misstanke om at strikkeprinsessa ville få en KAM knappepresse under juletreet - og jammen hadde jeg ikke rett HURRA;)


Belegg til knapper


Hælene ble utstyrt med strikk for å holde viltre føtter på plass.



Jeg forelsket meg umiddelbart i det grønne maskinstoffet, og syntes at S også måtte ha noe dagtøy i dette. Resultatet av denne innskytelsen ble en retrobukse med glidelås...



... og en matchende bondegårdsbody- herlig fargerikt! :)


Da pakken ble åpnet, utbrøt min kjøre svigermor at dette måtte da være alt for stort til lille skjønne S! Men nei, det passer på en prikk. Min vesle vakre S har jammen blitt en stor gutt på kort tid!


Flere juletreoppdateringer følger :)


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...