Translate

Wednesday, December 22, 2010

Førjulsoppdatering -rosa og jungel!

Man kan vel nesten si at det er jul nå, selv om den teknisk sett ikke ringes inn før julaften? I allefall er julegaver hemmelige til pakkene er åpnet, så de får ikke havne i bloggen enda.

Men her er et par bloggeforsømmelser:



Min venninne G likte barselgaven jeg sydde til baby J så godt at da en av hennes venninner skulle bli mamma, hadde hun lyst til å gi bort et slikt sett til henne! Og jeg tok mer enn gjerne oppgaven :)



En gammel studievenninne av meg venter i disse dager sitt første barn, en liten gutt. Jeg visste ikke kjønnet da jeg begynte på plagget, men synes denne kombien er relativt kjønnsnøytral- og jeg elsker jungeljerseyen!! :) Mønsteret har jeg tegnet selv etter inspirasjon fra Yrväder -en jukseomslagsbody:



Jukseoverlappingen gjør at plagget ikke blir så klumpete og for varmt for en liten tass. Et annet pluss er redusert stofforbruk (men større utfordringer mhp kanting...).

Lykke til med aller siste innspurt i julestria- og GOD JUL til dere alle!

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...