Translate

Thursday, December 16, 2010

Et syv måneders svangerskap...

... har resultert i denne:



Fødselen ble relativt intens på slutten må jeg medgi, men alt i alt har jeg kost meg hele veien! Nå gjenstår bare forsvaring, så er mastergraden intakt :) Synes den, sammen med litt julegaveproduksjon er en god unnskyldning for en liten bloggtørke ;) De nydelige rosene i bakgrunnen er fra min kjære pappa.

For de spesielt interesserte:



...og så har jeg fått Drømmejobben -så nå kan jeg slappe av med julefeiring uten bekymringer av noe slag. Med fare for å virke banal må jeg si at jeg ikke er rent så lite lykkelig (og man må jo ikke glemme at det ikke er lenge siden jeg fikk ny symaskin, noe som bare øker lykkenivået ;)). Et lite hint om hva jeg skal drive med i fremtiden:


Jeg kan jo røpe at det ikke er vin;)


Men frykt ikke, flere sømprosjekter er underveis :)


1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...