Translate

Friday, January 14, 2011

Søskendresser og En Ny Æra

Denne bestillingen fikk jeg via en annen bestilling; et par navneluer i gave trigget interessen, og snart var det en blid og hyggelig nabofrøken på plass i stofflageret mitt :) Hun valgte selv ut hovedstoffene til dressene, og jeg fikk være kreativ med resten... og siden hun var så hyggelig fikk jeg lyst til å gjøre dressene litt ekstra spesielle! Det er virkelig sant som teorien sier- frihet skaper økt kreativitet (men kanskje ikke lønnsomhet hehe) ;)


Begge dressene ble utstyrt med "tittelommer" med "tittestoff" som matcher hettefôrene :)


En jentete og en guttete "J" pryder ryggene



...og begge fikk følge av matchende luer


Den rosa luen er fôret med velour, men det var ikke nok av det blå stjernestoffet til lue. Stretchjersey fikk derfor gjøre nytten :)


Blått/hvitt stjernevelour, gulorange velour og hvit interlock  fra JNY, rosa/rødt stjernestoff fra STOF2000 og lys rosa og hvit ribb og lys rosa velour (og glidelåser!) fra S&S.



Noen ville være med på fotoshooten :) Tilfeldigvis hadde  S på seg sin egen stjernedress (som jo har vært med en stund nå!).


Det var også noen navneluer som inngikk i bestillingen, men de kommer senere fordi jeg vet at de skal være gaver i nærmeste fremtid!


Da var også min første arbeidsuke omme, og jeg er fullstendig overveldet over fantastiske ledere og kollegaer. Jeg føler at jeg virkelig har skutt gullfuglen på arbeidsmarkedet! Det er utrolig mye spennende å sette seg inn i og lære når man skal arbeide med produktutvikling, og jeg har blitt fortalt at man ikke kommer til overflaten og virkelig forstår hva man skal gjøre før man har stått ett år i stillingen. Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Den nye jobben gjør likevel at sytiden min skrumper inn betraktelig. Jeg vil derfor vente litt med å ta imot nye bestillinger til ting er på skinner i hjemmet igjen :)

God helg!


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...