Translate

Sunday, January 9, 2011

blAnke Ark og en fAntAstisk Avslutning

(jeg vet, jeg er barnslig)

Ja, da var jeg i mål! Og det gikk sannelig over all forventning. Mastergraden er et tilbakelagt kapittel og jeg står atter en gang på startstreken. Jeg er voksen. For en følelse!

Det ble litt voksensøm til jul også, og her kommer et aldri så lite bilderas av det produserte...


Et lappeteppe til S's onkel PC og tante M





Nydelige Tildastoffer i tilfeldig lappeforening gjør at begjæret setter inn- et slikt vil Strikkeprinsessa også ha i sofaen sin ;) Om du har lyst til å sy et slikt teppe selv, er det sydd på samme måte som dette, men uten vatt i midten og uten kanter rundt (og så er det litt større).





Den fineste syenkemannen jeg vet om fikk denne. Dessverre var den for liten, så S får kanskje bruke den... om sånn ca 15 år? ;)





Den andre fineste mannen jeg vet om fikk denne. Og som du ser, satt den som et skudd :) Mønsterne til disse har jeg variert over ett fra bladet med den noe reaksjonære tittelen Kreative Kvinner. Dette trykkes meg kjent ikke lenger.





Prinsessemamma og tante M fikk hver sin lue med fugleapplikasjoner. Disse stammer forøvrig fra en slaktet kjole jeg skulle sy til min svigerinne H som ble fullstendig fiasko. Strikkeprinsessejulegaver til H&H ble det dessverre ikke i år, selv om vakre M jo fikk litt. Men jeg skal ta igjen det forsømte så fort jeg kan ;)


Da skal jeg ta fatt på min første arbeidsuke som nyutdannet. Jeg gleder meg! God arbeidsuke til deg også!




 

2 comments:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...