Translate

Thursday, January 6, 2011

Julebukser slæsh hverdagsbukser -og snilematch!

Lille S måtte da selvfølgelig få noen fine julebukser til førjul og romjul. Det ble mitt (for tiden) favorittbuksemønster i helrødt.


Velour og ribb fra S&S samt tynn rød interlock fra JNY. Mønsteret er modifisert fra en eldre utgave av Ottobre.


Og buksene er jo like fine til hverdags nå på nyåret, spesielt sammen med dette snilesettet:



Fantastisk print i fantastiske farger!


Forelsket meg fullstendig i dette stoffet, og hele 2 meter fikk komme hjem i mitt stofflager for en stund siden. Dette settet er allerede en hit, poden er nemmelig aldeles fantastisk i blått og rødt! :)


God helg til deg og dine- vår skal nytes på hytta :)


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...