Translate

Friday, March 4, 2011

Aper og stjerner... igjen?

Ja, det er ikke første og ganske sikkert ikke siste gang jeg går i stjerne -og apefellen! Det er jammen godt S ikke er stor nok til å klage enda ;)



Dette settet laget jeg for en stund siden, til barnehagestart faktisk, men har alltså ikke fått den bloggeplassen det fortjente før nå. Interlock med aper fra JNY.



Denne stjernebuksen må være en av mine aller største favoritter hittil! Lett å ta av og på, passe varm til innebruk over en body og et par strømpebukser vinterstid, myk og god, og jammen er den ikke ganske tøff på også ;) Gulorange velour også fra JNY. Ribb fra S&S.


Noen som er lei ape -og stjernetemaet enda?


God helg!


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...