Translate

Thursday, March 10, 2011

En engel i lilla og lysegrønt og en velfortjent pause

 



Ja, den vesle snuppa passer nok ikke inn i denne riktig enda, men jeg kan se for meg at hun vil være aldeles nydelig i den, som kjent kler jo alt den smukke. Dressen er sydd etter eget hode, men mamma S og jeg var enige om at vi skulle ta utgangspunkt i den lilla prikkete velouren. Og med denne lysegrønne jerseyen, velouren og ribben til (alt fra S&S) synes jeg den ble en av de aller skjønneste heldressene så langt!





Det ble hjerte med bokstav på ryggen denne gangen. En søt vri for en søt jente.



Jeg klarte ikke å motstå fristelsen av å lagen en matchende lysegrønn hjertebody til. Og den lilla sløyfen gav den en fin tilknytning til dressen.  Jeg kjøpte nok litt for lite av disse stoffene kjenner jeg.





Symaskinene mine går jevnt og trutt de aller fleste ettermiddager, men denne uken skal stakkarne få en liten pause. Jeg har vært på en fantastisk tur i Alta med jobb (skikkelig spennende og eksotisk for en ihuga søring!) og i morgen blir det hytta på fjellet med gode venner. Nesten en hel ukes sypause -det tror jeg ikke har skjedd siden vi flyttet fra Oslo i sommer! For en revolusjon det har vært å få sy(rote)rom og kunne ha de fremme til enhver tid!

Forøvrig shar strikkeprinnene fått bli med nordover og skal også bli med til fjells. Aldri feil å kunne bruke reisetid til noe produktivt :) God helg!

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...