Translate

Sunday, April 24, 2011

Om Y hadde vært X og om å komme ut av skapet

Ja, om Y hadde vært X da skulle S ha fått en haug med slike retro sommerkjoler! Siden frøet som kjent viste seg å være en vakker gutt går disse i steden til skjønne kusine M.


Farmors fine findynetrekk kombinert med Deersots kløverstoff som ikke lenger finnes for salg



Barndommens gardiner kombinert med prikker fra textart



Kjølemønsterne er delvis egenkomponerte med enkelte mønsterinnslag fra diverse Ottobremagasiner. Min største favoritt av disse to er difinitivt kjolen med "englevinger" på skulderne, og det var denne som ble den beste med tanke på gjennomføring. Sengetøyskatten jeg har brukt her var en gang min farmors og er hentet fra mammas loft. Den pippiinspirerte versjonen er til å bli glad av, og består av en gardin som hang på min storebrors barndomsrom. Denne fikk også følge av en prikket tights!



Min stakkars S fikk være modell for å undersøke passformen, men livebilder av prinsessa som eier kjolene kommer senere!


Og sånn til slutt er det jo bare å innrømme at jeg har kommet ut av skapet -jeg ELSKER retro!

Håper det er flere som har en strålende påske :)

2 comments:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...