Translate

Sunday, May 1, 2011

Ukeslutt

I mangel på den helt store skrivelysten lar jeg to bestillinger få fylle siden.


Beklager dårlig bildekvalitet! Det var det eneste bildet jeg fikk tatt før kameraet sa takk for seg og krevde nye batterier som jeg ikke hadde for hånden.


Dette er en del av en bestilling fra ei som også har bestilt strikkeprinsessaklær før, utrolig hyggelig :) Settet var gave til en liten gutt som kom til verden denne våren. Alt i str. 80. Velour fra S&S, interlock og maskininterlock fra JNY.





Livebilder av en liten skjønn tass i ny dress. Denne rakk jeg ikke å avbilde før den føk ut døren, men jeg var så heldig å få disse i innboksen min like etterpå :) Takk for at jeg får bruke de på bloggen! Den man ikke kan se på bildene, er at denne dressen faktisk har navn i himmelblått  forran på det høyre beinet. Det ble min første heldress med full navneapplikasjon, og jeg er godt fornøyd med resultatet. Det ble litt pirk med lommene, men alt i alt fungerte det bra! Stoffer fra samme sted som ovennevnte. Blir så glad av fornøyde hjertebarn (og mammaer) :) !

Ha en god uke!


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...