Translate

Monday, May 2, 2011

Babyfest! Og gratulerer med dagen veslefetter O!

Babyshowers er et relativt nytt fenomen her til skogs. Et fenomen med en særdeles unorsk betegnelse må jeg si, og at det som verb heter å "showre" noen, gjør det ikke spesielt mye bedre. Jeg foreslår derfor "babyfest" som norsk substitutt.



Uansett, det var i alle fall til en slik babyfest at dette settet kom til. Et harmonisk retroinspirert sett til ei jente som faktisk meldte sin ankomst på fredag, hele 3 uker før termin.



Flere som var til stede på den ovennevnte festen kommenterte at kløverstoffet var som tatt ut av 70-tallet. Og da kunne jo jeg fortelle at dette stoffet nettopp er det- et reprint fra tiåret for fri kjærlighet trykket opp av Deerdot. Dessverre finnes det ikke lenger for salg, men Kameleont Design har et som likner.


I dag har et nytt familiemedlem kommet til verden i familien B, og S har fått en nydelig lillefetter! For et under det er, hver eneste gang et barn blir født! Jeg gleder meg som en gal til å hilse på, snuse på baby O og overrekke pyttesmå klær!

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...