Translate

Thursday, June 16, 2011

Akutt garderobeutvidelse og hvordan få en halvannet år gammel gutt til å stå stille i mer enn ett sekund

For en liten stund siden fikk vi jo plutselig et nydelig sommervær (som for tiden dessverre glimrer med sitt fravær), og vesle S hadde plutselig et stort hull i garderoben: hvor var alle T-skjortene?? Og lykkelig var jeg- dags for å trekke et par nye bodys ut av maskinen, denne gangen med korte armer.



To Sverrebodys i det vanlige konvoluttmønsteret ble det derfor, kun med modifisert armlengde. Det er alltid vanskelig å velge stoffer fra skattkammeret, men denne gangen falt valget på to rimelig sobre guttestoffer; hvite stjerner på sort jersey fra JNY og hvite kløver på blåturkis interlock fra Cetho. Ikke noe særlig mer å si om de annet enn at de begge er myke og gode og perfekte til kroppsnært tøy, interlocken også til litt kjøligere dager.

Med korte armer får man jo unektelig et lite problem i forhold til det faktum at temperaturen ofte varierer gjennom dagen og på ulike steder. Jeg besluttet derfor at en cardigan også måtte til pers, det samme mønsteret jeg brukte til jeanscardiganen i forrige innlegg. Den ble bedre i velour!



Da sannhetens time kom og plaggene ble prøvet på, ville jeg jo selvfølgelig bildedokumentere det hele. Men hvordan i alle dager skal man få en halvannet år gammel gutt til å stå stille i mer enn et par sekunder? En tresleiv fra bakeskuffen ble redningen denne gangen.


Kanskje han blir sleivhendt? Eller enda bedre -kokk?



No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...