Translate

Tuesday, June 21, 2011

Ting jeg ikke kan

Det er mange ting jeg ikke kan. En av de tingene jeg ikke kan som jeg skulle ønske at jeg kunne, er interiør. Jeg gjør jo så godt jeg kan, men ofte blir resultatet kjedelig, rotete eller rett og slett bare oppgulp fra et glanset interiørmagasin. Med misunnelse og beundring blar jeg meg av og til gjennom interiørbloggernes verden. Retro, romantisk, moderne... Mange flotte, originale og klassiske uttrykk. Blant favorittene er denne, denne og denne.

Jeg har forsøkt å kombinere noe jeg i alle fall delvis kan (les: å sy) med dette som jeg ikke kan i håp om å skape noe brukbart. Resultatet er som følger:


Et lappeteppe med blondekant...



med matchende pute...



Sa jeg pute? Jeg mente puteR



...og et overkast til fars lenestol.


Jeg må innrømme at jeg feiget ut i siste liten med denne "kolleksjonen". I utgangspunktet hadde jeg sett for meg et teppe i fargeglade retrostoffer, men romantikeren i meg landet til slutt på disse kombinasjonene. De fleste er fra S&S, men noen andre innslag er det nok også. Var det feigt av meg?


Om du har lyst til å sy et eget lappeteppe, har jeg laget en veiledning her. Putene er sydd etter omtrent samme prinsipp!



Lappepappa...



Markjordbær fra hagen...



...og en jordbærgutt...


Trenger jeg å si at jeg har det godt?


1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...