Translate

Sunday, September 25, 2011

For 200 millioner år siden levde noen rare skapninger her på jorden

Om jeg hadde hadde blitt født i Juratiden, hadde jeg trolig vært en bedagelig planteeter. Om S hadde vært stor nok til å velge, ville han nok helt sikkert mye heller hatt den skumle Tyrannosaurus rex på genseren, men det var nå denne litt hyggeligere planteeteren jeg valgte denne gangen.



Stoffet "jurassic" som er designet av Johanna Ahlard for Znok design er jo bare fantastisk- og kombinert med stjernestoff fra JNY fant jeg en match som var barnehagebildeverdig. Genseren er etter samme mønster som i foregående innlegg, men denne laget jeg litt bredere slik at den skulle sitte godt på min gode gutt. Mønsteret på jakken har jeg laget selv. Settet satt forøvrig som støpt, og bildene ble vellykket. Men det er vel snarere min fotogene sønns fortjeneste ;)

Ha en deilig uke!




 

 

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...