Translate

Sunday, January 1, 2012

Fetter og kusiner og godt nytt år!

S er så heldig at han har hele en fetter og to kusiner, og jeg er så heldig å få sy til de. Så til jul er det selvfølgelig de, sammen med S, som blir prioritert når det blir tid til noen timer framfor maskinene.

Jeg laget for en stund siden et antrekk til S med body, bukse og jakke som jeg likte godt (fremdeles ublogget), og tenkte at et slikt også hadde vært stilig på fine kusine M. I jentefarger selvfølgelig.







Velour fra S&S og blomsterstoffer fra Ohlssons. Jakkemønsteret er hentet fra et Ottobremagasin og fungerer aldeles utmerket! Jeg elsker den oppdaterte "flower power- feelingen" dette settet gir :)

Fetter O begynner å bli stor, og det var på tide at han fikk sin egen srikkeprinsessadress. Jeg vrei hodet en stund før jeg klarte å velge stoffer til denne, og valget falt til slutt på skyer fra JNY og trollmorstoffet fra Liandlo - det er allerede utsolgt ser jeg.



Med navnet på rumpa kommer nok krabbingen til å gå i en fei tenker jeg ;) Siden mamma E er så flink til å sy, sendte jeg  med resten av trollmorstoffet slik at hun kan lage tilbehør selv.

Den minsteste av de tre er jo skjønne L. Til henne ble det rosa skyer fra JNY og prikker fra textart.



Hun har jo fått litt rosa skyer fra før, så jeg så ingen grunn til å bryte trenden.

Vi hadde forøvrig en strålende nyttårsfeiring i går med hyggelig selskap, og knærten sov seg gjennom fyrverkeriene. Mannen laget nydelig gratinert hummer til forrett, og ellers hadde vi klassisk kalkun til hovedrett og avrundet det hele med en nydelig sjokoladefontant- kan det bli bedre?

Godt nytt år!


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...